Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

πευκόμελο Θάσου - τρύγος 2013

Καλησπέρα σας φίλοι μου! Ελπίζω να μου είστε όλοι πολύ καλά! Σήμερα θέλησα να μοιραστώ μαζί σας μία φωτογραφία από τα βουνά της Θάσου. Οι γονείς μου είναι εκεί εδώ και αρκετές μέρες, μένουν εκεί στο βουνό για την ακρίβεια, καθώς τρυγάμε μέλι από το πεύκο της Θάσου!!!  Η φωτογραφία είναι υπέροχη, έχει φανταστική θέα στο μέρος που αφήσαμε τα μελίσσια στο βουνό!!
 
τρύγος πευκόμελο- Θάσος 2013
Η μητέρα μου είπε πως οι αποθήκες θα γεμίσουν επιτέλους με μέλι ..η Θάσος άργησε αλλά έκανε θαύματα! Χαλάλι η κούραση και η ταλαιπωρία...!
Καλό σας βράδυ φίλοι μου!

2 σχόλια:

  1. Τι χαρά μεγάλη όταν οι κόποι και οι θυσίες αποδίδουν καρπούς !!
    Να γεμίσουν μέλι οι αποθήκες και γρήγορα να αδειάσουν και να ξαναγεμίσουν !
    Και μόνο που σκέφτομαι τη γεύση του πάει η δίαιτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι άντε να δούμε τη γεύση του πεύκου! όσο για τη δίαιτα κυρία Ολυμπία σας είπα, 3 κουταλιές μέλι την ημέρα είναι ό,τι πρέπει για μία σωστή διατροφή!!!!!

      Διαγραφή